زیدان و مبارزه با روح مارادونا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان و مبارزه با روح مارادونا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان و مبارزه با روح مارادونا

رئال یا ناپولی؟ زیدان یا ساری؟ کدام یک در مجموع دو بازی موفق تر عمل خواهند کرد؟ بی شک نگاهی به آمار و ارقام دو تیم می تواند به ما نقاط قوت و ضعف دو تیم را نشان دهد:

 

 

قدرت تهاجمی

 

رئال از این حیث برتری کاملی بر ناپولی دارد. کهکشانی ها در 6 دیدار دور گروهی خود، 16 گل به ثمر رساندند؛ به عبارتی متوسط 2.67 گل در هر بازی؛ در حالیکه ناپولی در دور گروهی 11 گل به ثمر رساند؛ متوسط 1.83 گل در هر مسابقه.

 

در جبهه رئال، 8 بازیکن مختلف (بنزما، رونالدو، بیل، موراتا، واران، آسنسیو، کوواچیچ و لوکاس) گلزنی کردند و 11 گل ناپولی را نیز 5 بازیکن مختلف (مرتنس، میلیک، کایخون، گابیادینی و همسیک) وارد دروازه رقبا کردند.

 

ناپولی در دور برگشت مرحله گروهی، غیبت میلیک، مهاجم بلند قامت خود را به وضوح حس کرد. چه بسا با حضور میلیک، آمار گلزنی این تیم بالاتر می رفت.

 

هر دو تیم سه بار با ضربه سر به گل رسیدند. از 16 گل رئال 13 تا از درون محوطه جریمه به ثمر رسید و این آمار برای ناپولی 9 گل از درون محوطه جریمه بود.

 

 

 

 

خلق موقعیت گل

 

رئالی ها با 110 اقدام به گلزنی در مقابل 91 تلاش به گلزنی بازیکنان ناپولی، از این تیم برتر ظاهر شده اند. در جبهه رئال، 41 شوت به داخل چارچوب و 40 توپ به خارج زده شده، 29 توپ توسط گلر دفع شده و 4 توپ نیز به تیر برخورد کرده است.

 

در سمت ناپولی، 35 شوت به داخل چارچوب و 30 شوت هم به خارج زده شده، 26 بار دروازه بان حریف موقعیت ها را از ناپولی گرفته و 1 شوت بازیکنان این تیم نیز به تیر برخورد کرده است.

 

 

نقاط زرد رنگ، شوت های منجر به گل

 

این آمار می گوید که رئالی ها از ناپولی در خلق موقعیت گل موفق تر ظاهر شده اند. آمارها می گویند که هر دو تیم هرگاه از راست اقدام به حمله کرده اند در گلزنی موفق تر بوده اند. به عبارتی امشب کیلور ناواس و په په رینا، چندان نباید از حملات رقیب از سمت چپ نگرانی به خود راه دهند.

 

 

پاس ها

 

دقت در پاس رئالی ها 89 درصد و دقت پاس بازیکنان ناپولی 87 درصد بوده است. بازیکنان رئال 3553 و بازیکنان ناپولی هم 3481 پاس بین یکدیگر رد و بدل کرده اند.

 

در میان بازیکنان ناپولی، این کولیبالی بوده که با 467 پاس که 93 درصد آنها صحیح بوده، برتر از سایرین ظاهر شده و در جبهه رئال نیز کروس با 323 پاس با دقت 93 درصد بالاتر از هم تیمی هایش قرار گرفته است.

 

بازیکنان ناپولی پاس های کوتاه بیشتری نسبت به رئالی ها داده اند ( 923 در مقابل 787)؛ در حالیکه پاس های بلند رئالی ها بیشتر بوده ( 343 در مقابل 267).

 

مالکیت

 

در این زمینه نیز رئال برتری اندکی به ناپولی دارد. رئالی ها به طور متوسط 52 درصد از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته اند که این آمار در ناپولی به 50 درصد می رسد. در 6 بازی رئال در مرحله گروهی، 204 دقیقه از بازی تحت تسلط کهکشانی ها بوده و این آمار در مورد ناپولی 184 دقیقه است.

 

 

 

 

دوندگی

 

از این منظر ناپولی یک سر و گردن بالاتر از رئال بوده است. بازیکنان این تیم در مجموع 6 بازی، 674.3 کیلومتر دویده اند که به طور متوسط 112.38 در هر مسابقه می شود؛ اما در رئال مادرید این آمار 650 کیلومتر و متوسط 108.35 کیلومتر در هر دیدار است.

 

البته متوسط سن بازیکنان ناپولی 26.8 سال است و نسبت به رئال با متوسط سنی 27 سال، تیم جوان تری است.

 

امور دفاعی و دروازه بان ها

 

رئالی ها با 8 بار توپ ربایی بیشتر از ناپولی در مرحله گروهی، از این حیث برتر هستند؛ در حالیکه بازیکنان ناپولی به طور متوسط در هر مسابقه 16 بار بیشتر از بازیکنان رئال اقدام به بازپس گیری توپ کرده اند.

 

در مرحله گروهی، بازیکنان ناپولی نسبت به رئالی ها هم بیشتر خطا کرده اند و هم بیشتر روی آنها خطا شده است؛ با این حال آنها یک کارت زرد کمتر از رئال دریافت کرده و هیچ اخراجی ای هم نداده اند.

 

 

 

 

در دور گروهی، رئال از هر دو گلر خود یعنی کیلور ناواس و کاسیا استفاده کرد که این دو در مجموع 24 مهار موفق داشتند. رئال 10 گل هم دریافت کرد یعنی متوسط 1.7 گل در هر مسابقه. در جبهه ناپولی په په رینا تنها 5 بار مجبور به واکنش مقابل مهاجمان حریف شد و 8 گل هم دریافت کرد؛ متوسط 1.3 گل در هر بازی که از این حیث ناپولی برتر از رئال بوده است. رینا یک کلین شیت هم داشت اما گلرهای رئال موفق به انجام این مهم نشدند.

 

ناپولی در 6 بازی مرحله گروهی خود 56 بار صاحب ضربه کرنر شد و رئال 41 بار. مربی ناپولی به خوبی می داند که یکی از نقاط قوت رئال، گلزنی روی ضربات ایستگاهی و با استفاده از مهاجمان و مدافعان بلندقامتش چون رونالدو و راموس است. خط دفاع ناپولی امشب بدون شک هنگام ضربات ایستگاهی، شب سختی پیش رو خواهد داشت.

 

همچنین رئالی ها دریبل زن تر از بازیکنان ناپولی هستند: 37 دریبل موفق در مقابل 16 دریبل موفق.

 

در همه بنگاه های شرط بندی، شانس صعود رئال بسیار بیشتر از ناپولی پیش بینی شده و در آخرین مصاف دو تیم در مراحل حذفی اروپایی نیز این رئال بود که در اواخر دهه 80 توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت ناپولی را حذف کند.

رئال امشب به دنبال قطعی کردن صعود خود در همان بازی رفت است و بازیکنان ناپولی که مارادونا را از روی سکوها حامی خود می بینند، در اندیشه نوشتن داستانی جدید برای تیم آبی جنوب ایتالیا هستند.

 

منبع: آ.اس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 16:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.